Αναβάθμιση των υπεραστικών συγκοινωνιών ΚΤΕΛ

Διαφήμιση

Το έργο για τον εκσυγχρονισμό των συγκοινωνιακών κόμβων της Αθήνας , βρίσκεται στο τραπέζι των συζητήσεων. Η κατασκευή αυτής της υποδομής θα συμβάλλει στην αποσυμφόρηση κεντρικών και περιφερειακών αρτηριών και θα βελτιώσει σημαντικά την εξυπηρέτηση των επιβατών ,καθώς θα βρίσκεται και κοντά στο μετρό του Ελαιώνα.

Διαφήμιση

Σύμφωνα με πληροφορίες, τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το έργο της κατασκευής του νέου σταθμού υπεραστικών Λεωφορείων στον Ελαιώνα.

Ειδικότερα, πρόκειται για το έργο «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΟΛΥΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΑΙΩΝΑ» που αφορά την κατασκευή του νέου σταθμού ΚΤΕΛ που θα αντικαταστήσει τους δύο υπάρχοντες σταθμούς ΚΤΕΛ σε λεωφόρο Κηφισού και Λιοσίων.

Διαφήμιση

Το κόστος ενδέχεται να ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ, με το υπουργείο Υποδομών και την Αττικό Μετρό (στην οποία ανήκει και η έκταση που χωροθετείται το project) να φιλοδοξούν να λάβουν εγκρίσεις (περιβαλλοντικές κ.λπ.) έως το καλοκαίρι ή λίγο αργότερα, ώστε να «περάσει» είτε ως έργο ΣΔΙΤ από την έγκριση της Διυπουργικής Επιτροπής, είτε να προχωρήσει ως παραχώρηση. Κατά πόσο είναι εφικτό να «βγει» ο διαγωνισμός μέσα στο 2021 είναι «ανοιχτό» ως ενδεχόμενο, αν και δεν αποκλείεται να έχουμε εξελίξεις τέτοιου είδους αρχές 2022. Προφανώς και το project, όταν βέβαια ωριμάσουν οι συνθήκες, θα αποτελέσει δέλεαρ για ιδιώτες και ομίλους, τόσο για την κατασκευή όσο και την εκμετάλλευση.

Σήμερα, η εξυπηρέτηση γίνεται από δύο υπεραστικούς σταθμούς λεωφορείων σε Λ. Κηφισό και Λ. Λιοσίων, που θεωρούνται πλέον κορεσμένοι και ξεπερασμένοι.

Διαφήμιση

Ο Κεντρικός Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων (ΚΣΥΛ) χωροθετείται σε οικόπεδο έκτασης άνω των 65 στρεμμάτων στην περιοχή του Ελαιώνα. Οι εγκαταστάσεις θα έχουν συνολική επιφάνεια που θα υπερβαίνει τα 30 στρέμματα, ενώ οι ελεύθεροι χώροι και οι χώροι πρασίνου θα ανέλθουν σε περίπου 20 στρέμματα. Στο σταθμό θα κατασκευαστούν χώροι στάθμευσης άνω των 500-550 θέσεων. Θα διαθέτει εμπορικά καταστήματα, χώρους εστίασης και αναψυχής (συνολικά περί τα 12.000 τ.μ.). Θα προβλέπονται, βάσει σχεδιασμού, χώροι στάσης Ι.Χ. αυτοκινήτων, για απο-επιβιβάσεις επιβατών ΚΣΥΛ και Μετρό κ.λπ.

 

Δεν είμαστε μια συνηθισμένη αθλητική ιστοσελίδα. Το trifilara.gr ήρθε για να καλύψει ένα τεράστιο κενό. Και θα το κάνει… Δεν θα διαβάσετε στο trifilara.gr νέα από όλες τις ομάδες. Για την ακρίβεια θα ενημερωθείτε γρήγορα και έγκυρα μονάχα για τον Παναθηναϊκό και όλα τα τμήματα του συλλόγου.