“Ξυπνητήρια” που υπενθυμίζουν ποιος είσαι

Διαφήμιση

Συνέβησαν δύο γεγονότα τις τελευταίες ώρες που υπενθύμισαν σε όλους τη δυναμική που έχει το brand name “Panathinaikos” στην Ευρώπη, παρά την απουσία του από τις διοργανώσεις της UEFA τα προηγούμενα χρόνια. Πρόκειται για “ξυπνητήρια” που έχουμε ανάγκη, γιατί είναι αλήθεια πως όταν λείπεις πολύ καιρό από κάπου, ξεχνάς πως είναι.

Διαφήμιση

Το ένα ήταν η τελευταία φορά που στην τετράδα του Champions League δεν συμμετείχε αγγλική ή ισπανική ομάδα. Πρέπει να ανατρέξει κάποιος στο 1996, όταν ο Παναθηναϊκός αντιμετώπισε τον Άγιαξ στον ένα ημιτελικό και στον άλλο η Γιουβέντους τη Ναντ.

Μην υποτιμάτε το επίτευγμα, ο Ολυμπιακός παλεύει χρόνια να προσεγγίσει έστω τα προημιτελικά και αποτυγχάνει. Και κάθε αποτυχία τη διαχειρίζεται με μεγαλύτερη ένταση και απογοήτευση, ξεκάθαρες αποδείξεις πόσο ο “ερυθρόλευκος” οργανισμός επιζητεί αυτή τη διάκριση.

Διαφήμιση

Το άλλο ήταν η εμφάνιση ενός δημοφιλούς Άγγλου αναλυτή αγώνων, ο οποίος στο podcast του στο Διαδίκτυο την ώρα του Μάντσεστερ Σίτι – Λιόν, φορούσε εμφάνιση του Παναθηναϊκού. Προφανώς δεν θα το πανηγυρίσουμε, αλλά έχει την αξία του όταν ένας άνθρωπος με 140.000 followers στο Twitter επιλέγει να ντυθεί με τα πράσινα και να απευθυνθεί στο κοινό του. Δείχνει ότι το Τριφύλλι ακόμα κάνει γκελ.

Φυσικά, είναι σημαντικό η φετινή χρονιά να αποτελέσει ορόσημο για τη σταδιακή επιστροφή του Παναθηναϊκού στο πραγματικό μέγεθος του. Το χάντικαπ που δημιουργήθηκε δεν κλείνει εύκολα, αλλά πρέπει να αρχίσει να κλείνει. Και για αυτό, ήταν ενθαρρυντικά αυτά τα δύο, ώστε να μας θυμίσουν τις καλές εποχές.

Διαφήμιση
Δεν είμαστε μια συνηθισμένη αθλητική ιστοσελίδα. Το trifilara.gr ήρθε για να καλύψει ένα τεράστιο κενό. Και θα το κάνει… Δεν θα διαβάσετε στο trifilara.gr νέα από όλες τις ομάδες. Για την ακρίβεια θα ενημερωθείτε γρήγορα και έγκυρα μονάχα για τον Παναθηναϊκό και όλα τα τμήματα του συλλόγου.