Η “οδύσσεια” επιστροφής της πράσινης 5αδας

Διαφήμιση

Mε κομμένη την ανάσα άπαντες στον Παναθηναϊκό θα ακούσουν στις 27/4 τα μέλη του κυβερνητικού τιμ που να εξαγγέλουν τι μέλλει γενέσθαι με τα περιοριστικά μέτρα κατά της πανδημίας. Την ώρα που ήδη ο υφυπουργός αθλητισμού, ο κ. Αυγενάκης, έχει προϊδεάσει για επανέναρξη των αγωνιστικών υποχρεώσεων- αρχές Ιουνίου- σε δημόσιες τοποθετήσεις του.

Διαφήμιση

Aυτό συνεπάγεται, εφόσον δεν αλλάξει κάτι δραματικά, ότι το αργότερο 15 Mαϊου θα αρχίσουν οι προπονήσεις, ώστε να είναι βρεθούν τουλάχιστον σε σχετικά καλή κατάσταση ετοιμότητας οι παίκτες. Βέβαια τα παραπάνω βρίσκονται τούτη την ώρα στη σφαίρα του υποθετικού. Kάπου εδώ όμως, αρχίζουν τα προβλήματα – εφόσον κηρυχθεί επίσημα το restart, της επιστροφής- της πράσινης… πεντάδας που αποφάσισε να βγει εκτός συνόρων…

O Παναθηναϊκός δείχνοντας μεγάλη κατανόηση δεν μπλόκαρε την έξοδο των Νούνες, Νατζ, Σχένκεφελντ και Μπεκ που θέλησαν να βρεθούν στις οικογένειες τους σε κρίσιμες ώρες. Όπως και του Ρόκα, οποίος πήγε στην πληττόμενα από τον Covid-19 Ισπανία, μετά από προτροπή της διοίκησης. Από ό,τι φαίνεται πλησιάζει η ώρα της επιστροφής και ήδη – αν και περιμένουν επίσημη ειδοποίηση και να ανάψει…πράσινο η κυβέρνηση – οι πέντε έχουν αρχίσει να «ψάχνονται», για το πως θα γυρίσουν στην Ελλάδα, καθώς το ταξίδι τους θα θυμίζει … Οδύσσεια.

Διαφήμιση

Θα μπορούσαμε για να απεικονίσουμε καλύτερα το πρόβλημα να χωρίσουμε σε βόρειους και νότιους τους πέντε… πράσινους. Και γράφουμε πρόβλημα, καθώς με εξαίρεση τη Γερμανία και το Βέλγιο, δύσκολα (τουλάχιστον μέχρι 15 Μαΐου που ισχύει η απαγόρευση πτήσεων) θα βρουν ανοιχτή πόρτα προς τη χώρα μας.

rokaΜέγα πρόβλημα λοιπόν, έχουν οι Νοτιο-ευρωπαίοι Ρόκα και Νούνες. Ισπανία κυρίως και Πορτογαλία χτυπήθηκαν ανελέητα από τον Κορωνοιό. Έτσι εξετάζουν το ενδεχόμενο επιστροφής με αμάξι. Φαντάζει όμως, δύσκολο, καθότι θα χρειαστούν σχεδόν 4 ημέρες να έρθουν στην Ελλάδα και φυσικά να περάσουν από τη διακεκαυμένη( από την πανδημία) ζώνη της Βόρειας Ιταλίας. Δηλαδή 2.644 χιλιόμετρα, αν οδηγήσει κάποιος σερί άυπνος από Ισπανία. Χωρίς να υπολογίσουμε το καράβι. Από Πορτογαλία δε, είναι 3.798 χιλιόμετρα απόσταση, πάλι χωρίς καράβι.  Περίπου 43 ώρες ασταμάτητη μετακίνηση.

Διαφήμιση

Μοιραία, αντί να ρισκάρουν να περάσουν μπλόκα και την περιοχή της Λομβαρδίας (που βρίθει από κρούσματα κορωνοϊού), προσανατολίζονται να μεταβούν σε Βέλγιο ή Γερμανία. Τους μοναδικούς μοναδικούς κόμβους πτήσεων προς Αθήνα. Θα κάνουν το σταυρό τους δηλαδή, ώστε να μην έχουν κλειστεί τα σύνορα από εκεί. Και φυσικά να πετύχουν τη μοναδική πτήση της Lufthansa σε συγκεκριμένη ημέρα που βολεύει.

Μια άλλη δύσκολη περίπτωση είναι του Νατζ που βρίσκεται στην Ουγγαρία, ωστόσο θα πρέπει να μεταβεί – με τα σημερινά δεδομένα – στις 11 Μαίου στη Βουδαπέστη, που έχει προγραμματιστεί μια πρώτη πτήση προς Ελλάδα, με ένα τεράστιο ερωτηματικό, ως προς την πραγματοποίησή της.

Πιο «εύκολες» θεωρητικά, θα είναι οι προσβάσεις για τους Βορειοευρωπαίους Σένκεφελντ και Μπεκ. Ο μεν Ολλανδός αρκεί να πάει στη γειτονική Γερμανία και ο Δανός επίσης να ακολουθήσει παρεμφερή κατεύθυνση προς Μόναχο.

Tα… βάσανα όμως, τους δεν θα τελειώσουν έτσι απλά, καθώς όταν επιστρέψουν στην Αθήνα θα μπουν άμεσα σε καραντίνα 14 ημερών. Με ότι αυτό συνεπάγεται  αφενός για τις προπονήσεις και αφετέρου ως προς το που θα καταλύσουν. Δηλαδή, σε ξενοδοχείο ή σπίτι, ανάλογα με την  απόφαση που θα λάβει ο ΕΟΔΥ.

Δεν είμαστε μια συνηθισμένη αθλητική ιστοσελίδα. Το trifilara.gr ήρθε για να καλύψει ένα τεράστιο κενό. Και θα το κάνει… Δεν θα διαβάσετε στο trifilara.gr νέα από όλες τις ομάδες. Για την ακρίβεια θα ενημερωθείτε γρήγορα και έγκυρα μονάχα για τον Παναθηναϊκό και όλα τα τμήματα του συλλόγου.