Μειώθηκαν οι θέσεις στάθμευσης στο Βοτανικό και… αναζητούνται νέες στη γύρω περιοχή!

Διαφήμιση

 

Διαφήμιση

Στην τροποποίηση του αριθμού των θέσεων στάθμευσης εντός του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού που προβλέπεται να κατασκευαστεί στην περιοχή του Βοτανικού προχώρησαν οι εμπλεκόμενες πλευρές.

Οι προβλεπόμενες υπόγειες θέσεις στάθμευσης μειώθηκαν από 715 σε 325, ενώ στην Περιβαλλοντική Μελέτη για το νέο γήπεδο προτείνεται οι υπόλοιπες 1.357 (οι απαιτούμενες θέσεις κατά τη διεξαγωγή αγώνων ποδοσφαίρου είναι 1.807) να καλυφθούν με θέσεις στάθμευσης στο πάρκινγκ του εμπορικού κέντρου που βρίσκεται στην περιοχή, είτε να… αναζητηθούν σε απόσταση μέχρι 200μ!

Διαφήμιση

Η σχετική τροποποίηση στην Περιβαλλοντική Μελέτη:

“Ο αριθμός των θέσεων στάθμευσης εντός του γηπέδου (υπόγειες θέσεις στάθμευσης) μειώνεται σε 325 από 715 που προβλεπόταν στο αδειοδοτημένο έργο.

Διαφήμιση

Κατά συνέπεια καταργείται ο ανατολικός τομέας του 2ου υπογείου, όπου προβλεπόταν υπόγειος χώρος στάθμευσης.

Επιπρόσθετα, καταργείται το πατάρι (συνολικού εμβαδού 1.940,00 m²) στο επίπεδο -1 Mezzo, στο χώρο στάθμευσης εκτός περιγράμματος κτιρίου, όπου προβλεπόταν επίσης θέσεις
στάθμευσης.

Οι απαιτούμενες θέσεις στάθμευσης για το νέο γήπεδο είναι 1.807 θέσεις, από τις οποίες οι 450 χωροθετούνται στους υπόγειους χώρους του ενιαίου ΟΤ 45-46-50, ενώ οι υπόλοιπες 1.357 μπορούν είτε να καλυφθούν με θέσεις στάθμευσης στο όμορο ΟΤ 45α είτε να αναζητηθούν σε απόσταση μέχρι 200μ από την Περιοχή Επέμβασης, μετρούμενη σε νοητή ευθεία γραμμή μεταξύ των πλησιέστερων σημείων του ΟΤ 45-46-50 και του (των) ακινήτου(των) που θα προσφέρουν τις επιπλέον απαιτούμενες θέσεις στάθμευσης, σύμφωνα με το Άρθρο 5 παραφρ.1 του ΠΔ 230/93.

Η ζώνη αυτή οριοθετείται αδρομερώς από την Ιερά Οδό στα βόρεια, την οδό Πλούτωνος στα δυτικά, την οδό Σαλαμινίας στα νότια και την οδό Βουτσαρά στα ανατολικά.

Οι 450 θέσεις στάθμευσης του ΟΤ 45-46-50 χωροθετούνται στα υπόγεια των εγκαταστάσεων του γηπέδου ποδοσφαίρου και του Ερασιτέχνη ΠΑΟ, ενώ στο πλαίσιο της παρούσας ΜΚΕ, όπως ήδη
αναφέρεται στα προηγούμενα, γίνεται επί το ασφαλέστερο ως προς τις δυσμενείς κυκλοφοριακές επιπτώσεις στο αστικό οδικό δίκτυο η παραδοχή της χρήσης και των χώρων στάθμευσης του ΟΤ 45α,
αντί της διασποράς των υπόλοιπων απαιτούμενων θέσεων στάθμευσης σε πολύ ευρύτερη περιοχή, που προφανώς θα σήμαινε μικρότερες κυκλοφοριακές επιβαρύνσεις στο άμεσα γειτνιάζον αρτηριακό δίκτυο”.

Δεν είμαστε μια συνηθισμένη αθλητική ιστοσελίδα. Το trifilara.gr ήρθε για να καλύψει ένα τεράστιο κενό. Και θα το κάνει… Δεν θα διαβάσετε στο trifilara.gr νέα από όλες τις ομάδες. Για την ακρίβεια θα ενημερωθείτε γρήγορα και έγκυρα μονάχα για τον Παναθηναϊκό και όλα τα τμήματα του συλλόγου.